مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 08:322022-02-04اقتصادي

فارس من| تکمیل راه کلور به درام منوط به تخصیص به موقع اعتبارات است


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تکمیل پروژه راهسازی کلور به درام که حلقه مفقوده راه خلخال به منجیل است، منوط به تخصیص به موقع اعتبارات است.

- علی یوسف زاده صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل در خصوص سوژه فارس من با عنوان جاده خلخال_منجیل چه زمانی به بهره برداری می رسد اظهار کرد: راه مذکور در سامانه فارس من مربوط به پروژه کلور درام است که در واقع حلقه مفقوده راه اصلی خلخال به منجیل تلقی می شود.

وی افزود: پروژه کلور به درام شامل 2 قطعه است که قطعه اول کیلومتر 1 تا 17/5 و قطعه دوم 17/5 تا 42 کیلومتری این راه را در بر می گیرد که قطعه دوم این پروژه در دست اجرا بوده و از پیشرفت خوبی هم برخوردار است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: قطعه دوم این پروژه به تازگی جهت ساخت واگذار شده و لازمه تکمیل آن نیازمند تخصیص اعتبارات کافی از سوی مراجع ذی ربط است.

یوسف زاده عنوان کرد: مطابق برآورد انجام شده در اواخر سال 99 تکمیل این پروژه نیازمند 750 میلیارد تومان اعتبار بوده که قطعا با تورم موجود طی سال اخیر این میزان افزایش یافته است.

به گفته وی تکمیل این پروژه منوط به اختصاص اعتبارات به موقعه از سوی برنامه و بودجه و مصوبات مجلس شورای اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تکمیل راه کلور به درام منوط به تخصیص به موقع اعتبارات است

فارس من| تکمیل راه کلور به درام منوط به تخصیص به موقع اعتبارات است